
Zaterdag 6 juni was het dan eindelijk zover: onze langverwachte reünie in ons gebouw aan de Schoolstraat!
In het uitbundig versierde gebouw was het tussen 16 en 20 uur een geweldige ontmoetingsplek voor jong en oud.
Het was een groot feest met veel oud-bekenden, een prachtig klarinet ensemble, een wetenswaardige en grappige Kahoot-quiz en heerlijk eten, gemaakt door de huidige leden van Excelsior.
Binnenkort een uitgebreid verslag en meer foto's en filmpjes op deze pagina.

© Excelsior Wassenaar 2026